Изоставената количка – невидимият враг на онлайн търговията, който е отговорен за разбиването на множество предприемачески сърца.

  • 2024-07-03 16:00:00
Превърни изоставената количка във възможност чрез SMS маркетинг

Изоставената количка – невидимият враг на онлайн търговията, който е отговорен за разбиването на множество предприемачески сърца.

Клиентът разглежда вашия онлайн магазин, добавя продукти в количката, но в последния момент решава да не завърши покупката, оставяйки ви без отговор на въпроса: "Защо всичко приключи по този начин?”

На първо четене - проблем.

А статистиката сочи, че съществуват доста подобни разкази за този вид взаимоотношения бизнес-клиент - средният процент на изоставените колички в световен мащаб за 2023 година, е 70,19%. Но нека оставим шегата настрана. Изоставените колички могат да се превърнат във възможност, стига да знаем как. В тази статия ще ви представим защо и как да включите SMS съобщения за изоставени колички към вашата маркетинг стратегия. Да сложим край на серията от изоставени колички и разбити сърца!

  1. Предложете добавена стойностОбикновеното съобщение „Оставихте този артикул в количката си“ много често не е достатъчно, за да върне изгубен клиент. В крайна сметка, той е решил да не завърши покупката си по някаква причина – освен ако нещо не го е прекъснало и е забравил да поръча. Добавените разходи, като доставка и такси, могат бързо да отблъснат клиентите. Затова, отлична тактика за връщане на клиентите към завършване на покупката им, е да предложите безплатна доставка или отстъпка.Например, кратко SMS съобщение като „Получете безплатна доставка, ако поръчате в следващите 24 часа“, дава на получателя стимул да се върне към изоставената си количка.
  2. Обмислете добре в кой момент ще изпратите съобщениетоТова кога ще изпратите съобщение за изоставена количка, може да има значителен ефект върху реакцията на потребителя. SMS каналът е по-непосредствен от имейла и 90% от получателите четат съобщенията в рамките на 3 минути след получаването им. Използвайте тази непосредственост, като изпращате напомняне, докато продуктът все още е свеж в съзнанието на клиента.
  3. Създайте усещане за спешностВсяко текстово съобщение трябва да включва призив към действие (CTA), който да подтиква получателя към извършването на покупка. CTA е възможност да предадете усещане за спешност чрез убедителни глаголи и фрази, които насърчават читателя да действа.Думички като „днес“, „сега“ и „скоро“ могат да помогнат за генериране на FOMO (Fear Of Missing Out), докато изграждате усещането за спешност. Ако текстът включва код за отстъпка, уведомете получателя кога изтича. Или ако артикулът в количката му е на изчерпване, използвайте фраза като „Вземете го, преди да се изчерпи“ или “Остават само още 2 бр. от продукт Х, които отговарят на Вашия размер”. За финал, ето и няколко темплейт съобщения за изоставени колички, от които можете да се възползвате:
    • Шаблон 1: [Име на бранда]: Изглежда сте забравили нещо в количката си. Използвайте кода [код за отстъпка] за [процент] отстъпка, за да завършите поръчката си още днес! [URL]
    • Шаблон 2: [Име на бранда]: [Име на клиента], този артикул се продава бързо. Завършете поръчката си, като използвате кода [код за отстъпка], преди да е станало твърде късно! Офертата изтича утре. [URL]
    • Шаблон 3: [Име на бранда]: [Име на клиента], вашият код за отстъпка е на път да изтече! Завършете поръчката си днес, за да получите [процент] отстъпка. [URL]

Успешна ли е SMS кампанията ми? Ключови показатели за ефективност

  • 2025-03-05 13:30:00
Случвало ли ви се е да сте толкова развълнувани за реализирането на SMS кампания, да създадете страхотен материал, да изпратите кампанията и после… нищо? Не знаете дали резултатът си е струвал положените усилия.

Ползи от кратките URL адреси в SMS съобщенията

  • 2025-02-26 10:30:00
Въпреки че обикновеното SMS съобщение може да съдържа само 160 знака, а дори на кирилица са само 70 - можете лесно да добавите повече съдържание в съобщението си. Как?

Как да Подготвите Вашия Бизнес за Свети Валентин чрез SMS Кампании

  • 2025-02-05 11:30:00
Свети Валентин е един от най-големите празници в годината, когато потребителите активно търсят идеалните подаръци и преживявания за своите близки.

Телефонните кодове по света - как да разберем откъде ни се обаждат

  • 2025-02-03 16:30:00
Възможно е този сценарий да ви е познат - получавате обаждане от номер с код от друга държава. Ако се чудите как да постъпите при обаждане от чужбина, особено ако не очаквате такова или не разпознавате номера, отговорът е кратък - по-добре не вдигайте.

SMS или Viber: Как да изберете най-подходящия канал за вашия бизнес

  • 2025-01-24 12:00:00
Изборът на правилния канал за комуникация е ключов за успеха на всяка компания. SMS и Viber са два от най-популярните методи за директна връзка с клиентите, но кой от тях е по-подходящ за вашите нужди? Нека разгледаме предимствата на двата канала, за да вземете най-доброто решение.
Изберете как да се свържете с нас.