През декември хората пазаруват и то много. Първата половина на декември е време за празнично настроение, трескаво почистване и купуване на подаръци.

  • 2024-12-02 17:00:00
Как да подготвите SMS кампания за коледните празници

През декември хората пазаруват и то много. Първата половина на декември е време за празнично настроение, трескаво почистване и купуване на подаръци.

Понеже Коледа е много семеен празник, разберете как да комуникирате с клиентите си чрез SMS по време на празниците, без да нарушавате моментите им с близките.

Подаръци от всякакъв вид, техника, хранителни продукти – трудно е да се намери индустрия, която да не изпитва увеличени продажби по време на празничния бум.

През това време на годината добре изпипаните коледни съобщения се оказват изключително полезни за бизнеса, като тяхната ефективност трудно може да се сравни с други форми на комуникация. По-долу ще намерите няколко топ SMS маркетингови кампании и примери за празнични и новогодишни промоции!

Какво да имате предвид при изпращане на SMS реклами по време на празничния сезон?

Не бъдете досадни. Не прекалявайте с честотата и директността на съобщенията. Празниците са уникално време, така че не искате вашата компания да бъде запомнена като нежелан гост.

Обслужване на клиенти чрез мобилния канал

Естествено, че по време на коледния сезон потребителите искат да уредят много неща наведнъж, и то без да срещнат никакви усложнения. Обикновено това е обвързано със силни емоции - положителни и не чак толкова, особено когато поръчка от вашия магазин закъснява или възникнат други проблеми.

За да се справят по-добре с критични моменти, някои компании стартират допълнителен канал за обслужване на клиенти. SMS известията са отличен инструмент, защото са бързи и достигат директно до получателите.

Въпреки че си е чисто предизвикателство да се обясни и да се разчита на разбиране, заслужава си да информирате клиентите учтиво, да се извините за забавянето и да предложите някакъв вид компенсация.

В предколедната комуникация се постарайте да се фокусирате върху откритост, уважение и любезност. В случай на проблеми, запазете спокойствие, за да избегнете ескалиране на ситуацията.

Най-доброто време за изпращане на SMS кампании до клиентите

Ако имате база данни с клиенти, които са направили покупки във вашия магазин през последната година, празниците са идеалното време да им напомните за вас. Много хора нямат конкретна идея за коледни подаръци, така че е добре да изберете и предложите продукти от вашата гама, които биха били подходящи.

Увеличете продажбите с коледни SMS маркетингови кампании

Коледната SMS кампания може да бъде решаващия етап, през който клиентът да реши да завърши поръчката си.

Все пак, не забравяйте да планирате и проведете SMS кампанията си доста предварително. Какъв е смисълът да покажете перфектната идея за подарък на клиент седмица преди Коледа, ако конкуренцията вече го е достигнала с оферта с безплатен подарък?

Социалните мрежи като елемент на кампанията

Платформи като Facebook, Instagram и TikTok могат да ви помогнат да намерите нови клиенти и да им напомните за офертите, които сте подготвили за празниците.

Промоциите и светкавичните разпродажби в социалните мрежи и имейл маркетинг кампаниите са често срещани начини за повишаване на ангажираността и увеличаване на продажбите на онлайн магазините. Не подценявайте останалите канали на комуникация - напротив - обединете всичко, с което разполагате.

Мобика на Balkan eCommerce Summit 2025

  • 2025-04-23 11:10:00
На 29 и 30 април в Арена София ще се проведе Balkan eCommerce Summit 2025 – най-голямото събитие за електронна търговия на Балканите.

Как да Увеличите Продажбите си на Великден с Помощта на SMS Маркетинг?

  • 2025-04-02 16:15:00
Един от най-ефективните начини за достигане до клиентите по време на празничния сезон е чрез SMS маркетинг. В тази статия ще разгледаме как можете да използвате SMS съобщения, за да създадете атрактивни промоции и да увеличите продажбите си през Великден.

Защо да използваме емоджита в SMS маркетинга и бизнес комуникацията?

  • 2025-03-25 10:15:00
Вероятно не веднъж сте се чудили: “Дали е подходящо да сложа в това съобщение емоджи или да го оставя просто така?”

Мобика на Sales Club Conference 2025

  • 2025-03-12 10:29:00
На 21 март 2025 г. в зала “Витоша”, Интер Експо Център, ще се проведе четвъртото издание на Sales Club Conference – едно от водещите бизнес събития, което събира предприемачи, мениджъри и професионалисти, стремящи се към развитие и иновации.

Успешна ли е SMS кампанията ми? Ключови показатели за ефективност

  • 2025-03-05 13:30:00
Случвало ли ви се е да сте толкова развълнувани за реализирането на SMS кампания, да създадете страхотен материал, да изпратите кампанията и после… нищо? Не знаете дали резултатът си е струвал положените усилия.
Изберете как да се свържете с нас.