През декември хората пазаруват и то много. Първата половина на декември е време за празнично настроение, трескаво почистване и купуване на подаръци.
- 2024-12-02 17:00:00
През декември хората пазаруват и то много. Първата половина на декември е време за празнично настроение, трескаво почистване и купуване на подаръци.
Понеже Коледа е много семеен празник, разберете как да комуникирате с клиентите си чрез SMS по време на празниците, без да нарушавате моментите им с близките.
Подаръци от всякакъв вид, техника, хранителни продукти – трудно е да се намери индустрия, която да не изпитва увеличени продажби по време на празничния бум.
През това време на годината добре изпипаните коледни съобщения се оказват изключително полезни за бизнеса, като тяхната ефективност трудно може да се сравни с други форми на комуникация. По-долу ще намерите няколко топ SMS маркетингови кампании и примери за празнични и новогодишни промоции!
Какво да имате предвид при изпращане на SMS реклами по време на празничния сезон?
Не бъдете досадни. Не прекалявайте с честотата и директността на съобщенията. Празниците са уникално време, така че не искате вашата компания да бъде запомнена като нежелан гост.
Обслужване на клиенти чрез мобилния канал
Естествено, че по време на коледния сезон потребителите искат да уредят много неща наведнъж, и то без да срещнат никакви усложнения. Обикновено това е обвързано със силни емоции - положителни и не чак толкова, особено когато поръчка от вашия магазин закъснява или възникнат други проблеми.
За да се справят по-добре с критични моменти, някои компании стартират допълнителен канал за обслужване на клиенти. SMS известията са отличен инструмент, защото са бързи и достигат директно до получателите.
Въпреки че си е чисто предизвикателство да се обясни и да се разчита на разбиране, заслужава си да информирате клиентите учтиво, да се извините за забавянето и да предложите някакъв вид компенсация.
В предколедната комуникация се постарайте да се фокусирате върху откритост, уважение и любезност. В случай на проблеми, запазете спокойствие, за да избегнете ескалиране на ситуацията.
Най-доброто време за изпращане на SMS кампании до клиентите
Ако имате база данни с клиенти, които са направили покупки във вашия магазин през последната година, празниците са идеалното време да им напомните за вас. Много хора нямат конкретна идея за коледни подаръци, така че е добре да изберете и предложите продукти от вашата гама, които биха били подходящи.
Увеличете продажбите с коледни SMS маркетингови кампании
Коледната SMS кампания може да бъде решаващия етап, през който клиентът да реши да завърши поръчката си.
Все пак, не забравяйте да планирате и проведете SMS кампанията си доста предварително. Какъв е смисълът да покажете перфектната идея за подарък на клиент седмица преди Коледа, ако конкуренцията вече го е достигнала с оферта с безплатен подарък?
Социалните мрежи като елемент на кампанията
Платформи като Facebook, Instagram и TikTok могат да ви помогнат да намерите нови клиенти и да им напомните за офертите, които сте подготвили за празниците.
Промоциите и светкавичните разпродажби в социалните мрежи и имейл маркетинг кампаниите са често срещани начини за повишаване на ангажираността и увеличаване на продажбите на онлайн магазините. Не подценявайте останалите канали на комуникация - напротив - обединете всичко, с което разполагате.