Ако искаш да оцелееш на бойното бизнес поле, трябва да си в крак с новите тенденции, които засягат твоя бизнес - да бъдеш една крачка напред от останалите.

  • 2024-09-09 11:30:00
Бъди една крачка напред - виж бъдещето на B2C комуникацията

Ако искаш да оцелееш на бойното бизнес поле, трябва да си в крак с новите тенденции, които засягат твоя бизнес - да бъдеш една крачка напред от останалите.

От чатботове до 5G мрежите – светът на комуникационните технологии достигна нови висоти. Всичко е толкова динамично и истината е, че оцеляват само онези, които се адаптират бързо, и то добре.

Супер приложения, изкуствен интелект, виртуална реалност - все тенденции, които можем да очакваме да се развият през следващите години.

Нека разгледаме по-отблизо как тези инструменти и технологии ще допринесат за бъдещето на бизнеса и потребителите.

Супер приложения: Едно приложение, което управлява всичко

Потребителите прекарват огромно количество време в „супер приложения“, известни още като мобилни или уеб приложения, които предоставят множество услуги. Най-популярните примери включват WhatsApp и Viber.

Супер приложенията опростяват и работата на бизнеса, позволявайки на служителите да обработват всички клиентски взаимодействия на едно място.

Омниканални комуникационни платформи, като Omnilinx, обединяват своите екипи в тези приложения, давайки им достъп до историята с клиентски взаимодействия, за да могат да решават по-бързо входящи запитвания. Интересното е, че популяризирането на тези приложения е резултат, главно от поколенията Y и Z, които предпочитат да чатят, вместо да говорят по телефона или да губят време, сърфирайки в интернет.

Затова, бизнесите, които искат да защитят бъдещето на своята комуникационна стратегия, трябва да започнат да изграждат присъствието си в супер приложения.

Мобилна комуникация

Оптимизацията на комуникацията за мобилни устройства е от съществено значение. Това далеч не включва само добрия вид на уеб страниците на сайт на мобилен екран, но и използването на SMS съобщения, push известия и мобилни приложения за директно достигане до клиентите. Този тип стратегии позволяват да се постигне по-висока ангажираност.

Добавена и виртуална реалност

Технологиите за AR и VR създават потапящи преживявания, които могат значително да увеличат ангажираността на клиентите. От виртуални проби в модната търговия, до виртуални обиколки в сферата на недвижимите имоти, тези технологии предлагат интерактивни и ангажиращи начини на потребителите да се свържат на по-високо ниво с даден бизнес продукт. Така че, развитието на AR и VR ще играе все по-голяма роля в B2C комуникацията.

Съдържание с възможност за пазаруване

Интеграцията на възможности за пазаруване директно в социалните медийни платформи революционизира електронната търговия. Социалната търговия позволява на клиентите да правят покупки, без да напускат любимите си социални приложения, улеснявайки процеса. Постове с възможност за пазаруване, истории и живи предавания правят по-лесно от всякога за марките да превърнат ангажираността в продажби.

Устойчивост и етична комуникация

Потребителите все повече ценят устойчивостта и етичните практики. Марките, които комуникират ангажимента си към тези ценности прозрачно, ще се обвържат по-силно с аудиторията си.

Бъдещата B2C комуникация вероятно ще включва подчертаване на устойчивите практики и инициативите за корпоративна социална отговорност, за да изграждат по-дълбоки връзки със своите потребители.

Следейки тенденциите, може да адаптирате своите комуникационни стратегии така, че да отговарят на променящите се очаквания на потребителите - по този начин ще създадете по-силна връзка с тях и ще гарантирате дългосрочен успех.

Телефонните кодове по света - как да разберем откъде ни се обаждат

  • 2025-02-03 16:30:00
Възможно е този сценарий да ви е познат - получавате обаждане от номер с код от друга държава. Ако се чудите как да постъпите при обаждане от чужбина, особено ако не очаквате такова или не разпознавате номера, отговорът е кратък - по-добре не вдигайте.

SMS или Viber: Как да изберете най-подходящия канал за вашия бизнес

  • 2025-01-24 12:00:00
Изборът на правилния канал за комуникация е ключов за успеха на всяка компания. SMS и Viber са два от най-популярните методи за директна връзка с клиентите, но кой от тях е по-подходящ за вашите нужди? Нека разгледаме предимствата на двата канала, за да вземете най-доброто решение.

Четири начина да информирате клиентите си без имейл

  • 2024-12-20 15:00:00
В динамичния свят на бизнеса, комуникацията с клиентите е ключът към успеха. Но какво правите, когато имейлът - основният инструмент за връзка с тях, се оказва неефективен?

Как да подготвите SMS кампания за коледните празници

  • 2024-12-02 17:00:00
През декември хората пазаруват и то много. Първата половина на декември е време за празнично настроение, трескаво почистване и купуване на подаръци.

Как да създадем ефективни промптове за генериране на съдържание за SMS съобщения?

  • 2024-11-05 11:00:00
ChatGPT не работи! Не дава отговорите, които искам, нито ги структурира правилно. Защо всички говорят колко е полезен, след като аз не виждам полза от него?
Изберете как да се свържете с нас.