Днес ви представяме 5 тактики, които ще ви помогнат да удвоите броя на абонатите на вашия SMS маркетинг списък, а заедно с това - и броя на продажбите!
- 2024-06-06 09:00:00
Днес ви представяме 5 тактики, които ще ви помогнат да удвоите броя на абонатите на вашия SMS маркетинг списък, а заедно с това - и броя на продажбите!
Ето защо си струва да вложите тези усилия!
SMSе мощен канал за взаимодействие между бизнеса и потребителите и всеки човек, разполагащ с мобилно устройство, има възможност да изпраща и получава текстови съобщения.
Не всеки следи редовно пощата си, но телефонът, вероятно, е първото нещо, което всеки човек проверява сутрин, веднага след като се събуди.
Забележете - текстовите съобщения имат почти 98% степен на отваряне.Тоест, ако искате да се уверите, че клиентът ще види вашето съобщение, SMS е правилният начин.
Разбира се, много е важно да се знае, че изпращането на нежелани маркетингови текстови съобщения, е незаконно и тук идва трудната част. Не можете просто така да изпращате SMS съобщения на когото пожелаете – трябва първо да получите разрешение от страна на потребителите.
Затова, нека разгледаме начините, по които можете да привлечете тяхното внимание и да ги спечелите на ваша страна - като част от легалния ви списък:
- Предлагайте ексклузивни оферти и отстъпки само за абонатите от вашия SMS списък
Предоставяйте на вашите SMS абонати оферти, които не могат да намерят никъде другаде, карайки ги да се чувстват специални. Например, чрез провеждане на празнична кампания, предлагаща безплатна доставка единствено за SMS абонатите ви. Също така, може да комуникирате, че те ще имат привилегията да получават периодично ексклузивни намаления.
- Добавете форма за регистрация на вашия уебсайт
Нека всички посетители на вашия уебсайт знаят как да се присъединят към вашия SMS списък. Експериментирайте с вграждането на форма за регистрация на видимо място в сайта, а защо не и на началната страница, за да бъде още по-лесно достъпна?
Бихте могли да добавите форма за регистрация за SMS в долната част на страницата, която сте избрали, в страничната лента или чрез ненатрапчиви изскачащи прозорци на уебсайта. Ако имате колебания къде да я разположите - тествайте, а след това задължително измерете успеха на всяка форма за регистрация, за да видите откъде получавате най-много конверсии – накрая, анализирайте резултатите и премахнете формите, които не се представят достатъчно добре.
- Обърнете се и към съществуващите си имейл абонати
Нека вашите имейл абонати знаят, че могат да получават и SMS маркетингови съобщения. Предложете различна стойност на вашия имейл лист от тази, която вече имат, за да ги насърчите да се абонират и за двете.
Тоест, ако вашият имейл маркетинг списък получава само празнични отстъпки, то абонатите във вашия SMS списък, от друга страна, ще получават изненадващи оферти в последния момент. Това ще привлече клиентите, които искат да купуват от вашите продукти на най-ниската цена, да се абонират и за двата списъка.
- Предлагайте бонуси при плащане
Предложете бонус при плащане в магазин (или онлайн) за клиенти, които се абонират за вашия SMS списък. Помислете за предлагане на 10% отстъпка или подарък в замяна на техния телефонен номер.
Обърнете внимание - при плащане. Да, купоните за 10% отстъпка могат също да бъдат привлекателни, но не толкова ефективни, колкото клиентът да види отстъпка от определена сума, точно преди да плати с кредитната си карта.
- Обърнете се към вашите последователи в социалните мрежи с молба да се абонират за вашия SMS списък. Тези последователи вече са избрали да харесат и следват вашия бранд, което значи, че сте успели да изградите връзка с тях - струва си да им споделите и да опитате да ги превърнете в абонати за още един канал на комуникация.