Мобика ООД представи услугите си пред участниците в практическия семинар „ Работещата дигитална община”, проведен на 6 и 7 октомври 2020г.

  • 2020-10-09 15:34:33
Семинар за дигитална трансформация на общините

Форумът, организиран от „НСОРБ-Актив” ЕООД, в партньорство със „C&T България” ЕООД, срещна повече от 50 представители на български общини с компании, предлагащи дигитализация на административните процеси.

Домакинът на събитието – Oбщина Габрово презентира добрите практики в организацията на паркирането и увеличаването на местните приходи с използване на специално разработени електронни продукти. Целият процес е автоматизиран, а чрез мобилното приложение „Мобзо“ се спестяват значителни финансови и човешки ресурси.

Представителите на общините, с потенциал за развитие на платени паркинг услуги, се запознаха с решенията за подобряване организацията на обслужване на гражданите и улесняване работата на общинските служители, предлагани от „C&T България” ЕООД , „ИМЕОН Софтуер” ООД и „Мобика” ООД.

Акцентите в презентацията на „Мобика” ООД бяха поставени върху предимствата при използване на бизнес съобщения за светкавично известяване на населението в кризисни ситуации и за други административни нужди, включително и за разплащане с помощта на СМС.

Как да Подготвите Вашия Бизнес за Свети Валентин чрез SMS Кампании

  • 2025-02-05 11:30:00
Свети Валентин е един от най-големите празници в годината, когато потребителите активно търсят идеалните подаръци и преживявания за своите близки.

Телефонните кодове по света - как да разберем откъде ни се обаждат

  • 2025-02-03 16:30:00
Възможно е този сценарий да ви е познат - получавате обаждане от номер с код от друга държава. Ако се чудите как да постъпите при обаждане от чужбина, особено ако не очаквате такова или не разпознавате номера, отговорът е кратък - по-добре не вдигайте.

SMS или Viber: Как да изберете най-подходящия канал за вашия бизнес

  • 2025-01-24 12:00:00
Изборът на правилния канал за комуникация е ключов за успеха на всяка компания. SMS и Viber са два от най-популярните методи за директна връзка с клиентите, но кой от тях е по-подходящ за вашите нужди? Нека разгледаме предимствата на двата канала, за да вземете най-доброто решение.

Четири начина да информирате клиентите си без имейл

  • 2024-12-20 15:00:00
В динамичния свят на бизнеса, комуникацията с клиентите е ключът към успеха. Но какво правите, когато имейлът - основният инструмент за връзка с тях, се оказва неефективен?

Как да подготвите SMS кампания за коледните празници

  • 2024-12-02 17:00:00
През декември хората пазаруват и то много. Първата половина на декември е време за празнично настроение, трескаво почистване и купуване на подаръци.
Изберете как да се свържете с нас.