Всички знаем колко ценно е времето. За да ви спестим време и усилия, сме подготвили няколко текста, от които можете да се възползвате при създаването на автоматизирани SMS съобщения.

  • 2024-09-26 14:30:00
Възползвайте се от готови SMS шаблони за напомняния

Всички знаем колко ценно е времето. За да ви спестим време и усилия, сме подготвили няколко текста, от които можете да се възползвате при създаването на автоматизирани SMS съобщения.

Можете да използвате тези SMS шаблони, за да напомните на клиентите за предстоящите им срещи, в зависимост от начина, по който управлявате процеса на записване.

Отговор за потвърждение или отмяна на запазена среща/час

Здравейте, {Име}, напомняме Ви за предстоящата среща на {Дата} в {Час}. Моля, отговорете с ДА, за да потвърдите, или с НЕ, за да отмените. Благодарим Ви!

Отговор за пренасрочване на запазена среща/час

Здравейте, {Име}, напомняме Ви за предстоящата среща на {Дата} в {Час}. Ако имате нужда от пренасрочване, моля, отговорете с НОВ и ще ви съдействаме с нова дата и час. Благодарим Ви!

Пренасрочване на запазена среща/час по непредвидени обстоятелства

Здравейте, {Име}, свързваме се с Вас относно Вашия запазен час на {Дата} в {Час}. За съжаление, трябва да го пренасрочим, поради непредвидени обстоятелства. Моля, отговорете с НОВ, за да потвърдите наличността си за нова дата и час. Благодарим Ви за разбирането!

Отговор при молба за анулиране от страна на клиента

Здравейте, {Име}. Разбираме, че плановете понякога се променят. Моля, потвърдете Вашата молба за анулиране на срещата на {Дата} в {Час}, като отговорите с АНУЛИРАЙ на това съобщение. Благодарим Ви!

Отговор при неявяване на срещата от страна на клиента

Здравейте, {Име}, днес пропуснахте Вашата среща с нас. Не се притеснявайте, разбираме, че понякога възникват неочаквани обстоятелства. Моля, информирайте ни дали желаете да промените датата и часа на срещата. Можете да ни се обадите на {Телефонен номер} или да ни пишете на {Вашият Имейл}.

Нещо важно - при изпращането на напомняния за срещи чрез SMS има няколко ключови момента, които трябва да се запомнят, за да бъдете сигурни, че напомнянията са ефективни и спазват правилата за поверителност и защита на данните.

  • Време: Напомнянията трябва да бъдат изпратени поне 24 часа преди времето на срещата, но идеалното време е 48 часа. Това не само напомня на клиентите за тяхната среща, но и им дава достатъчно време, за да я отменят, така че да можете да запълните слота при нужда. Също така, следва да се избягва изпращането на напомнянията през ранните сутринни или вечерни часове, а да се изпращат през деня.
  • Персонализация: Може да бъдете сигурни, че получателят е по-склонен да прочете вашето съобщение, след като включите персонализация. Ако вашето SMS започва само със "Здравейте", то рискува да остане непрочетено.
  • Яснота: Включете само съществена информация, като дата и час на срещата, местоположението и видът на срещата. Можете също така да включите и кратка специфична информация, ако има такава.
  • Призив към действие: Кажете на клиентите си какво да направят, като включите призив към действие (CTA) - отговор за промяна на уговорените ден и час, обаждане за отмяна или потвърждение и т.н.
  • Честота: Няма нужда да се прекалява. Едно или две напомняния за срещи трябва да са достатъчни.
  • Тон: Поради факта, че имате много неща за казване, но с малко думи, винаги трябва да запазите професионален и приятелски тон.

Мобика на Balkan eCommerce Summit 2025

  • 2025-04-23 11:10:00
На 29 и 30 април в Арена София ще се проведе Balkan eCommerce Summit 2025 – най-голямото събитие за електронна търговия на Балканите.

Как да Увеличите Продажбите си на Великден с Помощта на SMS Маркетинг?

  • 2025-04-02 16:15:00
Един от най-ефективните начини за достигане до клиентите по време на празничния сезон е чрез SMS маркетинг. В тази статия ще разгледаме как можете да използвате SMS съобщения, за да създадете атрактивни промоции и да увеличите продажбите си през Великден.

Защо да използваме емоджита в SMS маркетинга и бизнес комуникацията?

  • 2025-03-25 10:15:00
Вероятно не веднъж сте се чудили: “Дали е подходящо да сложа в това съобщение емоджи или да го оставя просто така?”

Мобика на Sales Club Conference 2025

  • 2025-03-12 10:29:00
На 21 март 2025 г. в зала “Витоша”, Интер Експо Център, ще се проведе четвъртото издание на Sales Club Conference – едно от водещите бизнес събития, което събира предприемачи, мениджъри и професионалисти, стремящи се към развитие и иновации.

Успешна ли е SMS кампанията ми? Ключови показатели за ефективност

  • 2025-03-05 13:30:00
Случвало ли ви се е да сте толкова развълнувани за реализирането на SMS кампания, да създадете страхотен материал, да изпратите кампанията и после… нищо? Не знаете дали резултатът си е струвал положените усилия.
Изберете как да се свържете с нас.