Мобика ООД е първата българска компания, доставяща бизнес съобщения чрез Viber

  • 2018-04-20 10:52:01
Бизнес съобщения чрез Viber

Споделете с клиентите си новини и информация за своите продукти и услуги отвъд ограниченията на SMS. Направете всяко съобщение персонално и специално. Маркетинг кампаниите ви ще увеличат своята ефективност.

Предимства:
1. Изпращате съобщения до 1000 знака (кирилица, латиница), без ограничение за символи и енкодинг.
2. Добавяте към текста си картинка или бутон към персонална страница.
3. Получавате обратна връзка от абоната – кога е доставено съобщението, кога е прочетено, как е реагирал абонатът.

Статусите са в реално време и доставят ценна информация на вашия екип. Заплаща се на доставено съобщение. Това позволява да повторим неуспешните чрез SMS и така покриваме всички мобилни абонати. До 85% от българските мобилни абонати успешно получават Viber съобщения, което пести до 50% от вашия бюджет за известяване спрямо SMS.

Мобика разработва бизнес известяване и чрез Messenger и Telegram.

Мобика на Balkan eCommerce Summit 2025

  • 2025-04-23 11:10:00
На 29 и 30 април в Арена София ще се проведе Balkan eCommerce Summit 2025 – най-голямото събитие за електронна търговия на Балканите.

Как да Увеличите Продажбите си на Великден с Помощта на SMS Маркетинг?

  • 2025-04-02 16:15:00
Един от най-ефективните начини за достигане до клиентите по време на празничния сезон е чрез SMS маркетинг. В тази статия ще разгледаме как можете да използвате SMS съобщения, за да създадете атрактивни промоции и да увеличите продажбите си през Великден.

Защо да използваме емоджита в SMS маркетинга и бизнес комуникацията?

  • 2025-03-25 10:15:00
Вероятно не веднъж сте се чудили: “Дали е подходящо да сложа в това съобщение емоджи или да го оставя просто така?”

Мобика на Sales Club Conference 2025

  • 2025-03-12 10:29:00
На 21 март 2025 г. в зала “Витоша”, Интер Експо Център, ще се проведе четвъртото издание на Sales Club Conference – едно от водещите бизнес събития, което събира предприемачи, мениджъри и професионалисти, стремящи се към развитие и иновации.

Успешна ли е SMS кампанията ми? Ключови показатели за ефективност

  • 2025-03-05 13:30:00
Случвало ли ви се е да сте толкова развълнувани за реализирането на SMS кампания, да създадете страхотен материал, да изпратите кампанията и после… нищо? Не знаете дали резултатът си е струвал положените усилия.
Изберете как да се свържете с нас.